Monday, September 7, 2009

Ramadhan Discovery 2009



Bersempena dengan kedatangan Ramadhan, Rakan Masjid UTP menganjurkan Ramadhan Discovey 2009.


Di sini nak senaraikan mahasiswa dan mahasiswi chemy jan07 yang menyertai beberapa pertandingan dalam RD 2009 dan memenanginya.



1. Ramadhan Food Fiesta


Champion

Nurul Irda bte Zahari
Madiah bte Omar



2. Montage Competition


1st runner-up


Abu Huzaifah b Hj Bidin


-kalau nak tengok montage Abu yang superb, boleh tengok kat blog Abu (ada linknya di bahagian tepi )



sekian





Luqman Hakim Bin Hassan
Head CnP Department
Ramadhan Discovery 2009

10 comments:

beliamuda said...

Tahniah kepada para pemenang...

Nash said...
This comment has been removed by the author.
Nash said...

Tahniah pada ABU HUZAIFAH kerana menjadi PEMENANG (^_^)

terry bogart said...

to madiah
-bawak arr hadiah tu masa lab hari khamis ni..kita makn ramai2....ops..puasa2

Abu Huzaifah said...

hahaha,aku dgar madiah xpuas ati dpat plague sbjk je,haha

Amin Baek said...

haha
sume grup cmtu kot..
nasb ko masuk sorg je bu

takpela..janji dpt hamper kn??
bu,mlam ni a..hehe

Meister said...

Aku tumpu perhatian kot dalam kelas. Xde dah fikir2 benda2 lain ni he he

Meister said...

ha ha, silap komen ke entry lain

umairzulkefli said...

hoih...
study ke ngambek pic jer nih..
haih3....

Syazwan Zubir said...

go go cheme jan 07!