Tuesday, April 10, 2012

Mini Reunions #CJ7

Salam
Alhamdulillah.
Sekarang berada di Bangi, rumah Kak Long sejak hari khamis yg lalu. bape hari dah ek?5 hari sudah. Pe aktiviti aku kat sini lak utk kali ni. Asyik ulang alik je ke KL akhir2 ni kan. kalo sape yg follow la..haha. Ade ke tah? =p

Ok.let me story one by one.
Firstly, Alhamdulillah. Kak Long selamat melahirkan anak kedua beliau pada hari Jumaat, 6 April 2012 bersamaan 14 Jamadil Awwal 1433H pada pukul 11.40pm di Hospital Serdang, Selangor.
Tahniah utk Kak Long dan Abg Mie. Xlupa juga pada Syafiqah yg baru dpt adik lelaki,bakal teman sepermainan.
(^_^)

Syafiqah syg adik. More pictures and story in other special post, InsyaAllah (^_^)

Ok. Move on to the next story. Hari ahad.  Plan asal utk adakan mini reunion CJ7 sempenanya bertandangnya Bro Zaki dr Arab Saudi. Namun, disebabkan berlaku ancaman keselamatan di Lapangan Terbang di negara beliau,Yaman, perancangan beliau utk melawat Malaysia tercinta ni terbatal/tertangguh. So, akhirnya ramailah jua yg menarik diri di akhir2 waktu. Namun, masih ade yg tegar ingin meneruskan perancangan itu. So,berkumpul la kami di KLCC. Yg hadir adalah Nipi dr PuchongNuar dr Salak Selatan dan Pojie dr Muar. Dan aku dah tentu la join kan. Aktiviti kami, jalan2 n shooting di KLCC Park. Then, tgk wayang citer Hunger Games. awesome citer tu. 8.9/10. Recommended to watch it. (^_^)

Menara 3, Menara 1, Menara 2, Menara Maxis

Kasi special gambar utk Pojie ni. Dari jauh dtg semata2 nk jumpa CJ7. =)

Simple but Meaningful. Small but Impactful.

3 Jejaka. Masih belum lapok. Fresh lagi nih. Hehe

Di atas bukit larangan,bak kata Nipi. =p


Selesai reunion. Mini reunion. Masing2 balik ke destinasi masing2. Aku balik ke rumah kakak aku di Bangi. Letih. Tertido terus sebelum iron baju n print resume. Persediaan yg sepatutnye aku buat sebelum tido sebabnya esok, Isnin tu ade appointment di KL. Thankz to Mak,ironkan baju. Thankz pada adik aku, Siti printkan resume. Pagi2 bgn tu baru print. Kental. Terima kasih gak pada Abg Mie antar gi stesen komputer.
CHITCHAT. Doakan segalanya baik. Dipermudahkan urusan.
Masih belom bersedia utk buat pengumuman rasmi. Tunggu la official dulu.
Cukup la sekadar Alhamdulillah,sebagai pembuka bicara.
(^_^)


2nd Mini Reunion CJ7. Bigger than yesterday.

All BoyZ

3 Sahabat (^_^)

Mengupdate blog dr netbook. RAM 1Gb, ATOM.

Wassalam
(^_^)

1 comment:

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)